نارنجی‌پوشان رفسنجانی بعد از تساوی ناباورانه در هفته ابتدایی مقابل نساجی، برای بازیابی روحی به والیبال رو آوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای گل سابق فوتبال ایران این فصل در کنار محمد عباس زاده زوج خط حمله فولاد را تشکیل خواهد داد.
دکتر احمد موذن زاده، فیزیوتراپیست و رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران با اشاره به تفاوت سردرد‌ها با منشاء گردنی نسبت به سردرد‌هایی که منشاء عروقی و و فشار خون دارند مانند میگرن می‌گوید: اصلاح پوزیشن هنگام کار کردن با تلفن همراه و لپ تاپ و نیز استفاده از بالشت‌هایی با ارتفاع مناسب می‌توان از بروز این درد‌ها پیشگیری کند. همچنین استفاده از روش‌های کمک درمانی در قالب ورزش‌های کششی و لیزر درمانی می‌تواند به کاهش سردرد‌های گردنی کمک کند.
رئیس مرکز پژوه‌های مجلس شورای اسلامی گفت: منش علمی و عملی توأم با ایمان شهید چمران می‌تواند الگوی نخبگان کشور باشد.
افسانه‌ها درباره‌ی عنکبوت‌های شتری معمولاً حول سرعت دویدن ۴۰ کیلومتر در ساعت آن و چگونگی رشدش به اندازه انسان‌هاست! در این مطلب درباره‌ی این افسانه‌ها، منشا آن‌ها و حقایق مربوط به عنکبوت شتری می‌خوانید.
اصفهان- معاون اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: توفان گردوخاک در مناطق شمال و شرق استان طی شب گذشته علت کاهش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان است و هوای غبارآلود ۲۴ ساعت آینده منشا خارجی ندارد.
گادوین منشا در ثانیه 8 مسابقه تیمش با ملوان موفق به گلزنی شد.
موارد اساساً مثبت و ایجابی -‌نهاد‌های انتخاباتیِ بیشتر و دمکراسی‌- هم می‌تواند منشأ رشد اقتصادی باشد. اما به این معنی نیست که رمزوراز رشد اقتصادی را دیگر در مُشتمان داریم و به محضی که اراده کنیم معجزۀ اقتصادی محقق می‌شود. کشور‌هایی که توزیع قدرت سیاسی و اقتصادی خود را بسط می‌دهند همچنان باید بر سر انتخاب نهاد‌های حامیِ رشد توافق کنند. اینجا همان جایی است که اطلاعاتمان از نهاد‌های کارآمد به کارمان می‌آید و از بن‌بست نجاتمان می‌دهد.
در سالیان اخیر ما آموخته ایم که اشکال خاصی از سرطان در بدن رشته‌های عصبی را دریافت می‌کنند که از مغز منشا می‌گیرند و از طریق سیگنال‌های الکتروشیمیایی که در زنجیره‌ای از نورون به نورون حرکت می‌کنند به بدن منتقل می‌شوند و تومور‌های ریه، پروستات، پوست، سینه و لوزالمعده و دستگاه گوارش را شامل می‌شوند.
پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای منشا اصلی فعالیت‌های علمی و پژوهشی در صنعت هسته‌ای کشور است، که نتایج پژوهش‌های آن می‌تواند اثرات مثبت و مهمی در جامعه داشته باشد.
پژوهشگران می‌گویند یافته‌های جدید به آنان اجازه می‌دهد شرایطی که زمین را به یک سیاره قابل سکونت تبدیل کرده بهتر درک کنند. این کشفیات همچنین می‌تواند پیامد‌های مهمی در زمینه جستجوی آب و حیات در سیارات فراخورشیدی دیگر به همراه داشته باشد.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: بیش از دو سوم ارتش اسرائیل در کرانه باختری زمین‌گیر شده‌اند و منشأ همه این شکست‌ها را انقلاب اسلامی می‌دانند، لذا حداقل کاری که می‌توانند کنند رجزخوانی است.
یادگار سردار سلیمانی گفت: بهره برداری از منش، مرام و مکتب شهید سلیمانی می‌تواند رشد و تعالی ملت ایران و امت اسلام را رقم بزند.
این روز‌ها اتفاق‌های حیرت‌آوری در دنیای هوش‌مصنوعی در جریان است که البته همه آن‌ها خوب نیستند. حالا همه در مورد سیستم‌هایی مثل ChatGPT صحبت می‌کنند؛ سیستمی که می‌تواند متنی را تولید کنند که گویا یک انسان آن را خلق کرده. شاید استفاده از این سیستم، سرگرم‌کننده و بامزه به نظر برسد؛ ولی جوانب منفی متعددی نیز دارد؛ چرا که در شرایطی که این سیستم در تقلید سبک کاری انسان‌ها بسیار خوب است، اما از نکات منفی آن نیز نباید غافل شد که از این جمله می‌توان به احتمال استفاده از چت‌بات‌ها برای تولید انبوهی از اطلاعات نادرست اشاره کرد.
محمد بن‌سلمان، سرسخت و مستبد است و هدفش تحول اقتصادی و ارتقاء نقش کشورش به‌عنوان بازیگر مستقل جهانی است. از سوی دیگر جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، منش محتاطانه‌ای دارد و می‌خواهد دموکراسی را در مرکز سیاست خارجی‌اش قرار دهد و دنیا را علیه روسیه و چین با خود همراه کند.
بازگشت مهاجم نیجریه‌ای به استادیوم آزادی و در تقابل با پرسپولیس می‌تواند یکی از اتفاقات ویژه هفته باشد.
وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید که آمریکا و غرب با توسل به «دروغ و فریب‌کاری» در تلاشند تا روسیه را منشأ تهدید هسته‌ای جلوه دهند.
پژوهش‌ها در مورد این که چگونه سیستم ایمنی می‌تواند اشتباه کند طرز فکر پزشکی را در مورد همه چیز از کووید-۱۹ تا بیماری قلبی تغییر می‌دهد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می‌تواند منشا تحولات در کشور باشد.
رییس سازمان حفظ نباتات گفت: هر محصولی که می‌خواهد با منشأ صادراتی و وارداتی برای تولید وارد شود، باید در سامانه سماک (سامانه مجوزهای الکترونیکی کشاورزی) ثبت نام و راستی آزمایی شود.
دروازه‌بان ذوب‌آهن می‌گوید در لحظه زدن ضربه پنالتی اطمینان داشت که می‌تواند پنالتی منشا را مهار کند.
دروازه‌بان ذوب‌آهن می‌گوید در لحظه زدن ضربه پنالتی اطمینان داشت که می‌تواند پنالتی منشا را مهار کند.
اگر فضولی در کودکان مورد توجه و رسیدگی قرار نگیرد، با بزرگ‌تر شدن کودک، این عادت در او شکل گرفته و ریشه می‌دواند و منشا رفتار‌های ناپسندی می‌شود.
رضایی با اشاره به برخی شاخص‌هایی که در این بازدیدها مورد ارزیابی قرار گرفت بیان کرد: برخی محل‌های سازمانی در بلند مدت باعث به‌وجود آمدن مفسده می‌شود. بر همین اساس هم یکی از شاخص‌های قرارگاه ۲۱تیر عدم استفاده از بانوان در محل‌های سازمانی ویژه اقایان و برعکس یا عدم استفاده از منشی زن برای مردان و یا مساله عکس‌های پروفایل‌ها در فضای مجازی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ